9 Ocak 2012 Pazartesi

O Gün 'Bugün' Değilmiş Meğer



O gün bugündür dedim ama yok değilmiş.
Ben yine günlere,haftalara sığamadım.
İyi bir şeyler olmalı.
Ol-malı işte.
Ne bileyim günlerdir calıştığım sınavı daha fazla calışmadan gecebileyim mesela.
Ya da hiç ummadığım birinden hiç ummadığım anda mutlu bir e-posta,mesaj bir şey alayım.
Ya da yaşadığım yeri seveyim anlamsız bir şekilde.
Ya da evimin bahcesinde köpek bakmama izin veren ailem,evimin içinde de kedi bakmama izin versin.
Ya da sevdiğim dostlarımın mutluluklarına ortak olayım.
Ya da benim olan bir şarkıyı bizim olarak addedebileyim.
Böyle ufak tefek anlamsız şeyler olmalı benim hayatımda.
Olumlu anlamsızlıklar yaşamalıyım,anlamsız ayrılıklar yerine.
Bahar gelmeli benim hayatıma.
Belki baharda daha iyi oluru(z)m.
Artık dublelerde iyi düşünmeme yetmemeye başladı.
Anlarsın ya işte beni,daha kötü olmaya başladım ben.
Daha hırçın,daha aksi,daha ayyaş,daha mutsuz,daha umutsuz..........
Anladın işte sen,anlattırma bana beni.
Sahi,seni sevdiğimi söylemiş miydim hiç?
Peki,bizi sevdiğimi söylemiş miydim?
Neyse,boşver...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder