24 Ocak 2012 Salı

Bok Gibi Sik Gibi Bir Şey Bu Hayat

    
     Başkasıyla beraber olması batmıyor da,o başkasıyla mutlu olması cok pis batıyor bana. Ölse bu kadar koymaz gibi sanki. Ama tabi ölmeden bilemem bunu,bir ölse de baksak,ölümününde ne kadar koyduğuna. Uzun lafın kısası aslında hayat giderek daha boktan oluyor,daha fazla olamaz diyorsun ama yok daha da boktan oluyor,hatta bazen yetmiyor sik gibi oluyor. Bende yardımcı oluyorum tabiki hayata sik gibi olması konusunda.
    ''Fotoğraflarına falan bakıyorum,üzüyorum kendimi. Bazen de bizim olan şarkıları dinliyorum,pardon eskiden bizim olan şarkıları,onlar da ayrı bi bok zaten,o da yetmiyor sen yokken dinlemek için kendime görev edindiğim şarkıları dinliyorum,hahh işte sik gibi olanlar da onlar. Yani aslında aynı sen gibiyim bana karşı,aratmıyorum seni kendime,canımı acıtacak her şeyi yapıyorum ama hakkımı yemeyeyim başarıyorum. Helal olsun bana. Yazdıklarımdan da anladığın gibi hayatım nasıl seninle beraberken sik gibi bok gibiyse,sensizde öyle. Varlığınla yokluğunu bir ettim.
    Her şeye rağmen hayatın en kötü tarafı ne peki biliyor musun?  ''Şimdi ölsem, içimde yine seninle öleceğim.'' ''

2 yorum:

  1. of şu insani taraflarımızı duvara çarpasım geliyor benim de bazı bazı. b*k var sanki o kadar hislenicez ille de hislenicez.

    YanıtlaSil
  2. İnsani taraflarını neden carpıyorsun ki duvara,insanlıktan cıkaranı carpmak gerek duvardan duvara.

    YanıtlaSil