11 Ocak 2012 Çarşamba

Bitmeye Yüz Tutan İlişki Anatomisi

A     :  Çalışmak için aynı yerleri tercih edelim mi canım?
B     :  Ben formu doldurdum bile.
A     :  Hani beraber aynı yeri tercih edecektik.
B     :  Ne bileyim işte beklemedim ben seni,hem ne fark eder ki.
A     :  Nereyi tercih ettin peki?
B     :  İstanbul yazdım ben tabiki.
A     :  Eee neden Ankara yazmadın?
B     :  Ben ailemi tercih ettim,onlara yakın olmak istedim.
A     :  Ben de İstanbul yazayım o zaman,daha fazla ayrı kalmayalım.
B     :  Bence sende ailene yakın olan yeri tercih et,Ankara yaz.Ailen sonucta!
A     :  Ama o zaman çok fazla ayrı kalacağız.
B     :  Ama onlarda ailen sonucta yani,bence ailene yakın olan yeri tercih et.
           Evet evet onları tercih et.                   
A     :  Neyse dur bakalım,düşünelim bi.
B     :  Ya tamam işte düşünecek bir şey yok.
A     :  !!!
B     :  Ben gelecek görmüyorum bizde.
A     :  !!!
B     :  Neyse,öyle işte.Hadi sen başvurunu Ankara yap.
A     :  …………….
B    :  Ben ararım seni,görüşürüz.
          ……………………………………………………………………….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder