22 Aralık 2011 Perşembe

Hayat Muamma

    Şu an yaşadığınız hayattan daha farklı hayatlarda olduğunu biliyor musunuz? Hayır,ruhani hayattan bahsetmiyorum. Şu an hastanelerde sevdiklerinin ölümünü bekleyen insanlar var,kimbilir belkide bazı insanlar 9 tahta altına koydu canının yarısını bugün,kimileri sonsuz neşeye doğarken kimileri sonsuz hüzüne doğdu belkide...........vs. Her gün ama her gün bunları yaşayan insanlar var,bizim görmediğimiz dünyada yaşayan. Biz kendi küçük dertlerimize kahrolurken,canından cok sevdiği annesini,babasını,kardeşini belkide sevgilisini ya da daha cok daha cok sevdiği insanı kaybedenler var. Bu aptal dünya sizden,sizin sorunlarınızdan ibaret değil. Her zaman sizden daha kötü durumda olan insanlar olacak,daha caresiz... Neyse,öyle işte !








    p.s : bu aptal,acınaklı yazıyı yazdım cünkü, günlerdir yoğun bakım ünitesi önünde canımdan cok seviyorum,O olmadan asla yaşayamam dediğim insandan iyi bir haber bekledim durdum. Ve orada benden cok daha caresiz,cok daha umutsuz insanlar tanıdım. Ben canımın yarısından iyi bir haber beklerken,içeride sevdiklerinden gelecek ölüm haberini bekleyenleri gördüm. Evet,hayat cok adaletsiz,vicdansız,kimi iyi kimi kötü,kimi güzel kimi cirkin,kimi zengin kimi fakir ama yaşıyoruz işte ve sonunda öleceğiz,hiç kimse birbirinin çukurunu doldurmayacak.



                                                                                                                                                                                                                                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder