4 Kasım 2011 Cuma

ama sende hep yanlış anlıyorsun

   Söylediklerime,yaptıklarıma kendine göre anlamlar yüklemeyi bırak;cünkü altında gizli anlamların saklı olduğu şeyler söylemiyorum. Basit konuşuyorum aynı basit yaşadığım gibi. Neyi nasıl söylediğimi bırak,ne söylemeye calıştığımı anlaman gerek. Her şey burada gizli. Ben burada gizliyim,beni anladığın kadar seninleyim,beni anladığın kadar seninim. Neden uzaksın,neden soğuksun deme bana,o zaman bende sana 'Beni neden anlamıyorsun?' derim,yapma bunu ! Beni yapmak istemediğim zorunluluklarımı yerine getirmek zorunda bırakma. Ben bu kadar gelmişken sana,alışmışken,güvenmişken 'neden'lerle cıkma karşıma. Çok basit her şey çok basit. . . Her şey ilk anladığın gibi,noktası virgülü hepsi hepsi ilk gördüğün yerde. Yorma kendini yeni anlamlar aramaya,yeni sözcükler cümleler bulmaya zorlama. Cünkü ben zorlamıyorum artık sana kendimi anlatmaya,ne anladıysan o diyorum. (ama sende hep yanlış anlıyorsun) İşte bunu demeye başladığımdan beri azar azar gidiyorum senden. Sen hissetmiyorsun ben gidiyorum,sen anlamıyorsun ben gidiyorum,yalnızca gidiyorum. Ve giderken yeni cümleler kurmuyorum,korkuyorum cünkü yeni anlamlar yüklemeye calışmandan. Yalnızca susuyorum beni anlamayışına,susuyorum ve gidiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder